.

.

31 Aralık 2011 Cumartesi

HOŞGELDİN 2012...

Bu
Yılbaşı
ağacımı
hediyelerle
donatmak
yerine, her dalını
bir dostumun adı ile
süslemek istedim…
Yakın dostlar, uzakta olan
arkadaşlar. eski arkadaşlar,
yeni dostlar. Her gün gördüklerim
ve ara sıra görüşebildiklerim. Hep
aklımda olanlar ve sıkça unuttuklarım…
Her zaman yanımda olanlar ile olamayanlar
Kötü gün dostlarım, hep destek olanlar... İstemeden
üzdüğüm dostlar ve istemeden beni üzenler. Çok yakınımda
olanlar, ulaşamadıklarım, yıllardır görmediklerim, özlediklerim....
Vefa borcu olduklarım. Bir telefon uzaklığında olanlar.
Alçak gönüllüler, gönülden sevenler.
Az ya da çok hayatıma girmiş
tüm isimler… Bu
ağaçta hepsinin
kökleri sağlam,
dalları uzun ve
güçlü olacak.
İsimleri
daima asılı kalacak…
Her yeni yıl, eskilerin yanına yenileri eklenecek.
Zor anlarda ağacımın gölgesi dostları ve dostlukları
bir nefes serinletecek. Yeni yılla gelen tüm yeni
umutların, yeni başlangıçların, dostların, bütün yeni
günlerinizi aydınlatması ve sizlerle daha güzel anlar
paylaşmak dileğimle...
İyi Seneler

   FİAMMA



Geçen yıl ki çam ağacımı çıkardım:)) yerinden. EEE bu blogcu arkadaşınızın işi gücü eskileri değerlendirmek değil mi?
Ağacın dalları öyle güzel ki sadece rengini değiştirince bile yenileniyor, değil mi?Tozunu aldım ağacımın, biraz rengi ile oynadım ve bloğuma yerleştirdim. Dalları her daim canlı kalsın, yeni bir yılda daha da derinlere kök salsın hep birlikte inşallah.


15 yorum:

  1. ağacına bayıldım fiammacığım.tüm dileklerinin kabul olması dileğiyle...mutlu yılaaaarr!

    YanıtlaSil
  2. amin ,ağacınıza bayıldım çok içten ve samimi,inşallah yeni yılda sevdiklerinizle sağlıklı,mutlu yıllar geçirirsiniz
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. mutlu yıllar fiammacım... 2012 tüm hayallerini gerçekleştirebileceğin bir yıl olsun.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Mutlu yıllar Şuleciğim.İlk geçen sene tanımıştım seni, iyi ki tanımışım..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Bu çam ağacını çok beğendim Şule abla. Hem şık hem de çok anlamlı olmuş. Mutlu sağlıklı yıllar tekrar.

    YanıtlaSil
  6. Ailenle mutlu ve huzurlu bir yıl dilerim Şule. Ayrıca bol ilhamlı, bol hobili, bol geri dönüşümlü de olsun 2012....

    YanıtlaSil
  7. O güzel ağaçta bir yerim varsa ne mutlu bana..
    Mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  8. Ben ağacının neresindeyim bir türlü bilemediiim :))
    Yeni yılda dileklerinin hepsi gerçekleşsin dilerim Fiammam :)

    YanıtlaSil
  9. Dalıma hemen kondum:)) Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  10. Canım Nedretciğim, teşekkür ederim bütün bir yıl yüzüme yaydığın ince esprilerinle kahkahalar attırdığın için bana:))
    Yahuu ne huysuz kadınsın sen yaa Banucam:) onca dal var ağacımda sallan dur bir dalında nasıl yer bulamadın ki, haa bütün yıl düdüştiklerim hangisi diye arıyorsan o en tepede düşme sıkı tutun:)
    Saadetciğim teşekkür ederim canım ben de ailenle güzel ogluşlarınla sağlıklı huzur dolu bir yıl diliyorum sana.
    Emelciğim, olmaz mı canım yerin her daim var ağacımın en güzel köşesinde.
    Dilekciğim bende seviyorum bu ağacı çok anlamlı. Bugün o bıcır bıcır sesini duymak nasıl iyi geldi bana. Eşinle oğluşunla sağlıklı huzurlu bir yıl diliyorum sana.
    Nazancığım evet bende aynı duyguları yaşıyorum biliyor musun? İyiki varsınız hepiniz.
    Nilhancığım sana da huzurlu ve mutlu bir yıl diliyorum tüm sevdiklerinle beraber.
    Ruseynacığım sana da güzel, bol üretimli ve paylaşımlı huzur dolu bir yıl diliyorum.
    Nalancığım her günü ayrı güzellikler yaşayacağın bir yıl diliyorum tüm kalbimle sana ve sevdiklerine.
    Turkuazftciğim metni de ağacıda ben hazırlamadım ama sanki benim yüreğimden yansıdı her bir satırı, o samimi duygularımı size hissettirebildiysem ne mutlu bana. Mutlu yıllar can.
    Alanaycığım inşallah hepimizin huzurla milletçe geçirebileceğimiz bir yıl olur 2012.

    YanıtlaSil
  11. ben ağaç resmi aradım göremediimm..
    cankuş sen benim için o kadar özelsin ki, acayip seviyorum seni ya :)))
    şu oyunu sahneleyeyim, sıra senin o güzel resminde..
    tiyatro beni çok meşgul ediyor can..bıktırdı artık..
    her seferinde bıkıyor, bu son olsun diyorum ama olmuyor işte..
    15 ocak son..oyunu sahneliyoruz.ondan sonra bir süre kafa dinleyeceğim.
    inşallah 2012 de hepimiz çok mutlu oluruz cankuş..
    çook öpüyorum seni güzel gözlerinden :)

    YanıtlaSil
  12. Figen Ablacığım, ağaç yazılardan oluşuyor aşağıya indikçe yazıların girintileri ile çam a benziyor:) Oyunu heyecanla bekliyorum, video ya güzel çeksin söyle arkadaşlara artık alıştık vallahi hometeather a:) Sahne tozunu bir kere yuttun mu uzak duramazsın derler belki üst üste hem oynayıp hem yönetmek hem yazmak seni yormuş olabilir ama sahneden iner inmez eminim yeni bir proje için kaşınıp duracaksın:)) Çocuklar duymasın bu kararının üzülürler sen orada harika bir misyon üstlendin onca insanda izinden yürüyor. 2012 inşallah hepimize barış içinde sağlıklı bol üretimli bir yıl olur.

    YanıtlaSil
  13. AMİN :) Mutlu yıllar Fiamma' cım.

    YanıtlaSil