.

.

31 Aralık 2014 Çarşamba

Yeni Yılınız Kutlu Olsun...


Bakmayın siz yüzümü maskelediğime, o maskenin altında da olsa var olan benim...

O kadar çok anlattım ki
Kendime kal-ma-dım anlatmaktan...
Bunaldım kendisiyle boğuşmasını
Başkalarında çözmeye çalışan insanlardan
Usandım sözcük oynamalarından, tılsımlı sıfatlardan,
Ofset duyarlılıklardan
Kaç zamandır duru, yalın, çalışkan, iyi insanlar özlüyorum
'İçtenliğin' ya da 'dünya görüşünün' kirletmediği
Aranıp duruyorum adresini yitirdiğim insanları
Kendime bir yeni yıl kartı yazarak bunları diliyorum Vitrin camlarına yansıyan yüzlerde
Çıkmaz bir sokağa benzeyen bu avare avunması vitrinlerde Bilmiyorum kalmış mıdır adresini yüzlerinde taşıyan insanlar Hâlâ bir umut var mıdır Ne çıkmaz sokaktayım ne de mutsuz
Kış güneşinin mutlu ettiği bir kedi gibi mutlu, emin, tasasız Sadece rüzgârlardan daha güçlü olmak istiyorum o kadar Açık denizlerde nice yolculuklara yelken açarken Sere serpe ve keyifli olmak tek isteğim ve dileğim
Senin ve benim , yani bizim için...





3 yorum: